onsdag 21. april 2010

utmelding

Jeg fikk aldri nok  følgere til at jeg kunne velge å vrake hvem jeg skulle sende videre til. Og det jeg liker aller best er jo å lage kort (nå er det også slik at mac krangler så det er litt vanskelig å få lagt inn bilder om dagen) så da ble det feil å bruke så mye tid på å skrive om meg selv og jo flewre jeg fikk awards fra jo lenger vekk fra maskinen kom jeg. det jeg liker er å titte på andres fantastiske kort og så er det så hyggelig å kunne legge igjen kommentarer og for ikke snakke om å få kommentarer! dette vil jeg heller gjøre. Og Sakkalo satte meg på ideen! TAKK!

1 kommentar:

  1. Helt enig!
    Jeg har også gjort dette........ Nå blir det mer tid til å "produsere" samt kose seg med blogg-runder!!!

    Koselig at du brukte banneren jeg lagde.

    Ha en flott kveld!

    -klem-

    SvarSlett

!