torsdag 21. oktober 2010

nevøbursdag

jada, jeg har en del nevøer, men alle er meg like kjær!

4 kommentarer:

  1. kjempe flott kort du har laget her!:)
    Takk for gaven jeg fikk i posten her om dagen, det var kjempe fine ting som jeg gleder meg å bruke!:)
    -Klem Elisa-

    SvarSlett
  2. Så flott!!! Herlig papirer og stilig motiv :-D
    Takk for at du deltar i candyen min; og masse lykke til. Jeg har lagt 3 lodd i potten til deg :-D
    Klem Guro

    SvarSlett
  3. Flotte kort du lager og fin blogg. Takk for koselig kommentar i min blogg, jeg la meg også til som følger hos deg.
    Heldig du som bor så nær Bikuben. : )
    Jeg bodde også i Oslo for endel år siden, men det var leeenge før denne hobbyen tok helt av.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort (igjen), Magnhild! :) Regner med at JF ble glad for det. Du har så mange flotte charms - vi får ta en prat en dag og dele tips om hvor man får tak i sånne.
    Kanskje vinkveld på fredag? Jeg er alene hjemme i helgen så her er det fritt frem!
    Klem

    SvarSlett

!