torsdag 12. januar 2012

marstreffet/ oktobertreffet

Jeg skal , skal dere?

4 kommentarer:

  1. Heisann! Så gøy du skal på treffet. Det skal jeg også. Gleder meg til nesten 3 dager med masse scrapping og gøy. Jeg har bedt om å få sitte ved samme bord som sist, så da blir vi vel nesten naboer, hvis du og skal sitte ved det borde du satt ved sist. Vi snakkes, kos deg med scrappingen så lenge!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Heisann! Takk for hyggelige samtaler i helgen! :) Jeg venter bare på litt oppdateringer her i bloggen din, på alt det fine du lagde, og ikke har publisert. Ha en flott uke, og lykke til med alle forberedelser til konfirmasjonen. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  4. Har litt trøbbel med macen og bilder,men jeg kommer nok til å bli mer aktiv etter konfirmasjonen. er litt sånn at hvis jeg har noe rutinemessig foran meg så klarer jeg intet. for da er det liksom det som må få førstepri og når det går trått så går alt trått. Konfirmasjonen er 5.mai, så etter det!!!!

    SvarSlett

!