torsdag 12. januar 2012

marstreffet/ oktobertreffet

Jeg skal , skal dere?

7 kommentarer:

  1. Heisann! Så gøy du skal på treffet. Det skal jeg også. Gleder meg til nesten 3 dager med masse scrapping og gøy. Jeg har bedt om å få sitte ved samme bord som sist, så da blir vi vel nesten naboer, hvis du og skal sitte ved det borde du satt ved sist. Vi snakkes, kos deg med scrappingen så lenge!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Heisann! Takk for hyggelige samtaler i helgen! :) Jeg venter bare på litt oppdateringer her i bloggen din, på alt det fine du lagde, og ikke har publisert. Ha en flott uke, og lykke til med alle forberedelser til konfirmasjonen. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  4. Har litt trøbbel med macen og bilder,men jeg kommer nok til å bli mer aktiv etter konfirmasjonen. er litt sånn at hvis jeg har noe rutinemessig foran meg så klarer jeg intet. for da er det liksom det som må få førstepri og når det går trått så går alt trått. Konfirmasjonen er 5.mai, så etter det!!!!

    SvarSlett
  5. Hei, Ally Pally er en åpen messe for alle og arrangeres to ganger i året. Kan virkelig anbefales, om du leter under etiketter i bloggen min finner du et innlegg og to med bilder fra messen så kan du se litt hva det er...

    SvarSlett


  6. Dear Customer, we present to you in our company all the ideal solutions necessary for cleaning work in its comprehensive and modern concept. The company also provides the best methods, tools and equipment for the cleaning process, through trained and qualified technical cadres to use all tools and equipment. We also distinguish that we have the best and lowest prices among the Eastern Region companies. In full, the company also provides all home services 24 hours a day to meet the largest number of our valued customers.

    شركة تنظيف منازل بالدمام
    شركة تنظيف منازل بالقطيف
    شركة تنظيف منازل بالجبيل
    شركة تنظيف بيوت بالخبر
    شركة تنظيف منازل بالخبر
    شركة تنظيف منازل براس تنورة
    شركة تنظيف منازل بالاحساء
    شركة تنظيف منازل ببقيق
    شركة تنظيف منازل بالدمام
    شركة تسليك مجارى بالخبر

    SvarSlett
  7. Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

    Well over 160 thousand women and men are trying a easy and secret "liquid hack" to burn 2lbs every night in their sleep.

    It's scientific and works on anybody.

    You can do it yourself by following these easy steps:

    1) Go grab a glass and fill it up with water half the way

    2) Then do this weight loss HACK

    so you'll be 2lbs lighter the next day!

    SvarSlett

!