mandag 18. januar 2010

Award fra Agnete!!!



Jeg har fått award fra Agnete! Hun har fin blogg som har link her:http://bjortomt.blogspot.com/

Jeg må skrive 7 ting om meg selv og gi den videre til 7:
1.Jeg begynte med kortlaging for alvor i oktober 2008
vet det fordi jeg hadde kjøpt noensett med ferdig utstansede figurer på Panduro og laget
julekort i pausene på et seminar.
2.Har alltid vært interessert i farger og kunsthåndverk.
og synes scrapping/kortlaging kombinerer alt på en positiv måte.
Slapper av når jeg scrapper.Liker aller best div. boksekort.
3. Synes ikke jeg får dreisen på bloggsiden min!!!!!
4.Har vært aktiv speider og leder til  for ca 10 år siden.
Toving, lysestøping og kniv og slirelaging lærte jeg der.
5.Maler akvarell på ferier.
6.Er altoppslukende opptatt av familien min,
 derfor godt med pauser til scrapping

7.Er førskolelærer, jobber som fagleder i en barnehageenhet i Oslo.

Så var det de jeg skulle gi  pris til da:
1.Sakkalo


Sakkalo er en en god venninne av meg, vi har vært speidere sammen.
Hun ble hektet på kortlaging tidligere enn meg og har kommet superlangt i å
lage fantastiske kort til å miste pusten av av og til!!!!

2BENTES KREATIVE SIDE
Har inspirert meg mye den siste tiden med flotte kort!

3. Karis krok 
Er 2010 snilleste bestemor og scrapper. lager masse flott og har gitt bort mange flotte pins.
Fantastisk flink til å bruke pynt på en flott måte.


Har ikke fulgt så lenge men har noen flotte ting, liker spesiellt det kortet med en hånd på!

Lager outstanding cards! flink med fjær!
Må skryte av to som tør å satse i Grefsenveien
med ny koselig butikk (6.mnd) og blogg. Gleder meg til å følge dem

Dette må de som har fått award gjøre:
1. Kopier awarden til bloggen din.


2. Link til den personen som ga deg awarden.

3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.

4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.

5. Link til deres blogger.

6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.


Takk!
Lykke til!

3 kommentarer:

  1. Tuuuusen hjertelig takk for awarden! :)
    Har fått den før, men setter pris på at flere vil gi meg sånn oppmerksomhet - det varmer desto mer! :) Får se om jeg vil gi denne videre på ny, det er litt mye å henge fingrene i for tiden, derfor har det vært stille på bloggen min i det siste.

    Håper uka blir riktig fin! Klemmer, Hege

    SvarSlett
  2. Tusen takk for award - kjempekoselig!
    Gir den tilbake til deg i dag, du er absolutt en god representant for «Kreativ blogger» med alle de fine kortene dine!
    Stooor klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for awarden, og for pene ord! Kjempekoselig!

    Klem fra Kari

    SvarSlett

!